ارائه دهنده بهترین خدمات زیبایی پوست و مو و لاغری

مشکلات و حساسیت های پوست

مشکلات و حساسیت های پوست

آیا رنگ چهره شما به نظر تیره و کدر و فاقد شفافیت میباشد ؟

عوامل بسیاری هستند که باعث بروز مشکلات پوستی و تغییر رنگ و کدر شدن پوست می شوند که از جمله ی آنها می توان به عواملی مانند افزایش لایه شاخی و تجمع سلول های مرده در سطح پوست و عدم تعادل در بازسازی سلولی و…. را نام برد که با استفاده از یک سری روش های مناسب مانند لایه برداری و به کار گیری موثر ترین ترکیبات موجود در ویتامین ها واسیدهای میوه می توان زیبایی و شفافیت پوست را چند برابر کرد و پوست را به بالاترین درجه از زیبایی رساند.

مشکلات و حساسیت های پوست

پاک کردن پوست :

پاکسازی پوست جزو یکی از مراحل مهم در داشتن پوستی شفاف و شاداب وزنده به حساب می آید. در پاکسازی پوست، لوازم آرایش و نا خالصی های تجمع یافته در طی روز از روی پوست پاک میشود و در نهایت استفاده از محصولات مراقبت کننده پوستی اثر بخشی بیشتری بر روی پوست خواهد داشت .به جرات می توان گفت که پاک کننده ها در جهت زیبایی پوست بسیار ضروری و موثرهستند. و دلیل ان هم این است که پاک کردن کامل پوست از مواد آرایشی باعث می شود که آلودگی های جذب شده در طی روز از روی پوست پاک می شود و در نهایت محصولات مراقبتی با درصد بالایی جذب پوست می شوند و اثرگذاری بیشتری خواهند داشت.

پاکسازی پوست

رطوبت پوست ، از بخش های اصلی و مهم پوست است. شفافیت ونرمی و لطافت پوست بستگی به رطوبت طبیعی پوست دارد که در نهایت موجب ماندگاری جوانی می شود و پوست دیرتر پیر می شود. در گذر عمر، عوامل مختلف آب وهوایی،  محیطی وزیستی در پروسه پیری زود رس پوست و ایجاد چروک و تیره شدن پوست موثر هستند.
بعد از اینکه مرحله پاک کردن پوست به انجام رسید نیاز است که از پوست به صورت منظم و دائمی مراقبت شود که اصطلاحا به این مرحله خالص سازی پوست می گویند. برای هر نوع پوست ، باهر ویژگی که دارد خالص سازی پوست باید انجام شود.

بعد از انجام مرحله خالص سازی پوست است که میتوان شاهد تغییرات بود و پوست صورت لطیف ترورنگ چهره روشن و براق تر میشود.

جوانسازی پوست

در بسیاری از مواقع کاهش فعالیت سلول ها باعث چروک وپیری پوست میگردد .هم چنین نباید پایین امدن کیفیت پروتئین ها( فیبرهای کلاژن و الاستین ) و چربی ها را در به وجود آمدن مشکلات پوستی فراموش کرد.

همچنین عواملی چون  آسیب های ناشی از اشعه ماورا بنفش ، استرس ، رادیکال های آزاد ، سیگار و برنامه غذائی نا مطلوب و…نیز در کاهش الاستیسیته و قوام پوست بی تاثیر نیستند. پس در چنین شرایطی مراقبت از پوست را نیاید فراموش کرد.