ارائه دهنده بهترین خدمات زیبایی پوست و مو و لاغری

جدیدترین تکنیک جوانسازی بدون جراحی

جدیدترین تکنیک جوانسازی بدون جراحی

جگونه جوان شویم؟
 
جگونه جوان بمانیم؟
 
گذر زمان باعث از دست رفتن تدریجی قوام و خاصیت ارتجاعی پوست و بدنبال آن بروز چین و چروک و افتادگی پوست می شود.با تحریک کلاژن سازی وساخت رشته های الاستین می توان پوست را جوان نمود.
بشر از روشهای جراحی و غیر جراحی و مصرف کرم های مختلف جهت جوانسازی پوست استفاده می کند.اما کدام روش واقعا در جوانتر شدن و جوانتر ساختن و جوان ماندن ما بیشترین تاثیر را دارد؟در حقیقت چگونه می توانیم به صورت طبیعی شبیه عکس های سال های قبل خود شویم؟
جدیدترین روشی که روند پیری پوست را معکوس می کند تکنیک جوان سازی با نخ می باشد.
 
بیشترین استفاده از این روش :
 
     کم عمق شدن خطوط خنده
 
    کاهش افتادگی های صورت
 
    کاهش چین و چروک صورت
 
در این تکنیک جوانسازی با کار گذاشتن تعداد متعدد نخ های ظریف که غیر قابل رویت هستند ساخت رشته های کلا زن تحریک می شود و لذا جوان سازی و پیشگیری از پیری در یک یا دو جلسه انجام می شود.
 
در این روش نخ های ظریف و متعدد به صورتی که غیر قابل رویت هستند زیر پوست گذاشته می شود و طی مدت شش تا هشت ماه کاملا جذب می شود.این روش سریع و بدون درد می باشد و نخ ها بسیار ظریف و غیر قابل مشاهده از سطح پوست می باشند.
بلا فاصله پس از انجام این روش اثرات آن شروع شده و پس از یکماه کامتا شروع و شش تا هشت ماه بعد به اوج اثر رسیده و تا دو سال دوام خواهد داشت.
 
این تکنیک در ابتدا توسط پزشکان کره ایی ابداع شده و در حال حاضر در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه,اسپانیا و ایتا لیا  و انگلیس و همچنین در روسیه و زاپن و ایران انجام می شود.
 
و مفتخرم که اکنون در مطب خود آماده ارایه این تکنیک جدید جوانسازی و پیشگیری از پیری پوست می باشم.
جدیدترین تکنیک جوانسازی بدون جراحی