ارائه دهنده بهترین خدمات زیبایی پوست و مو و لاغری

تنها راه اصولی لاغر شدن چیست؟

تنها راه اصولی لاغر شدن چیست؟

امروزه چاقی و اضافه وزن یکی از مشکلات عمده جوامع بشری علی الخصوص جمعیت شهرنشین میباشد که سلامت فردی و اجتماعی را بشدت تهدید میکند. متاسفانه نبود اطبائی که دوره های تخصصی تغذیه و رژیم درمانی را در آکادمی های مورد تایید وزارت بهداشت و درمان گذرانده باشند و درمان سه گانه مورد تایید انجمن های درمان چاقی اروپا و ایالات متحده را تجویز نمایند، باعث رواج روشهای غیر استاندارد و حتی خطرناک کاهش وزن ( من جمله داروهای ماهواره ای و غیراستاندارد، دستگاه های ورزشی غیر موثر و بعضا مضر و … ) در سطح جامعه شده است. از طرفی به کرات توسط دانشمندان مطرح علم تغذیه و متخصصین امر بر این مهم تاکید شده است که اخذ رژیمهای غیر استاندارد و سخت گیرانه و عدم مراجعه به پزشک تغذیه نه تنها تاثیر چندانی بر کاهش وزن ندارد ، بلکه حتی در صورت کاهش وزن نسبی و موقتی ، گاه میتواند عوارض شدید و صدمات جبران ناپذیری بر سیستم بدنی فرد داشته باشد. عوارضی چون ریزش مو ، اختلالات قاعدگی ، یبوست شدید ، افسردگی ماژور ، هیپوگلیسمی ، افت فشار خون ، سردرد ، افتادگی شکم ، ترک و چروک پوستی نارسایی کبد و کلیه ، دهیدراتاسیون ، سنگ کلیه و … از جمله این عوارضند.

درمان استاندارد سه گانه چاقی و اضافه وزن که تنها توسط پزشک تغذیه و در کلینیک مجهز تغذیه قابل انجام است عبارتست از :

  • رژیم غذایی تخصصی استاندارد ( که هر دو هفته بر اساس وزن و شرایط جسمانی فرد تغییر پیدا کند و بروز شود ) و بصورت دقیق و مکتوب به فرد ارایه شود .تنها-راه-اصولی-لاغر-شدن-چیست؟
  • درمان دارویی ( چربی سوز ، ضد اشتها ، ویتامین های مورد نیاز ، ملین های مجاز و … )
  • بهره گیری از فن آوری دستگاه های روز دنیا جهت لاغری عمومی وموضعی  و درمان سلولیت( اندودرمولوژی ، لیزر IPL  ، اشعه فرابنفش، ویتامیناسیون صورت ، مزودرمی و …)

دیدگاهتان را بنویسید