ارائه دهنده بهترین خدمات زیبایی پوست و مو و لاغری

لیپو لیزر چیست؟

لیپو لیزر چیست؟

استانداردترین دستگاه جهت کاهش و تخریب سلول های چربی می باشد.

یکی از روش های لیپولیزر تزریق مواد درون بافت چربی (مزوتراپی) است.

دستگاه Lipotherme یا Pharaon Lipo ساخت شرکت OSYRIS MEDICAL فرانسه می باشد، این دستگاه از قوی ترین لیزر دیودی برای لیپولیز استفاده می کند و بر طبق گفته سازندگان قدرت آن تقریبا 3 برابر اولین نسل لیزرهای Nd:Yag می باشد.

لیپولیزر یک روش کم تهاجمی، مؤثر و بی خطر می باشد که با استفاده از لزر باعث ذوب و برداشت چربی های ناخواسته (مقاوم به ورزش و رژیم غذایی) در نواحی خاص از بدن می شود. علاوه بر برداشت چربی های ناخواسته، اثرات حرارتی لیپولیزر باعث جمع شدن پوست شده و منجر به پوست صافتر و سفت تر شده و باعث بهبود شکل گیری بدن می شود.

اگرچه لیپوساکشن معمولی روشی مؤثر می باشد اما روشی تهاجمی به حساب می آید، ولی لیزر لیپولیز لیپولیزر یک روش کم تهاجمی با دوره نقاهت کوتاه می باشد. اکثر بیماران فعالیت های روزمره خودشان را از روز بعد از عمل می توانند شروع کنند هر چند توصیه می شود که به مدت چند روز از انجام فعالیت های سنگین مانند ورزش خودداری نمایند.

بسته به وضعیت فیزیکی و اهداف شما، لیپولیزر ممکن است به عنوان یک جایگزین برای لیپوساکشن معمولی باشد یا پزشک معالجتان ممکن است درمان ترکیبی با لیپو لیزر و لیپوساکشن معمولی را توصیه نماید.

مطب زیبایی ولاغری دکتر پری رئیسیان ارائه دهنده بهترین خدمات زیبایی پوست ومو ولاغری با جدیدترین دستگاه ها و تکنیک های روزدنیا لیپو-لیزر-چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید