ارائه دهنده بهترین خدمات زیبایی پوست و مو و لاغری

لاغری

تناسب اندام و لاغریلاغری

دستگاه لیزر لیپولیز

استانداردترین دستگاه جهت کاهش و تخریب سلول های چربی می باشد.

یکی از روش های لیپولیزر تزریق مواد درون بافت چربی (مزوتراپی) است.

دستگاه Lipotherme یا Pharaon Lipo ساخت شرکت OSYRIS MEDICAL فرانسه می باشد، این دستگاه از قوی ترین لیزر دیودی برای لیپولیز استفاده می کند و بر طبق گفته سازندگان قدرت آن تقریبا 3 برابر اولین نسل لیزرهای Nd:Yag می باشد.

لیپولیزر یک روش کم تهاجمی، مؤثر و بی خطر می باشد که با استفاده از لزر باعث ذوب و برداشت چربی های ناخواسته (مقاوم به ورزش و رژیم غذایی) در نواحی خاص از بدن می شود. علاوه بر برداشت چربی های ناخواسته، اثرات حرارتی لیپولیزر باعث جمع شدن پوست شده و منجر به پوست صافتر و سفت تر شده و باعث بهبود شکل گیری بدن می شود.

 

اگرچه لیپوساکشن معمولی روشی مؤثر می باشد اما روشی تهاجمی به حساب می آید، ولی لیزر لیپولیز لیپولیزر یک روش کم تهاجمی با دوره نقاهت کوتاه می باشد. اکثر بیماران فعالیت های روزمره خودشان را از روز بعد از عمل می توانند شروع کنند هر چند توصیه می شود که به مدت چند روز از انجام فعالیت های سنگین مانند ورزش خودداری نمایند.

 

بسته به وضعیت فیزیکی و اهداف شما، لیپولیزر ممکن است به عنوان یک جایگزین برای لیپوساکشن معمولی باشد یا پزشک معالجتان ممکن است درمان ترکیبی با لیپو لیزر و لیپوساکشن معمولی را توصیه نماید.

 

آیا دستگاه لیزر لیپولیز Lopotherme بی خطر و ایمن می باشد؟

بله، دستگاه لیزر لیپولیز Lipotherme تائیدیه CE اروپا را در دسامبر 2007 و تائیدیه FDA آمریکا را در آوریل 2008 دریافت کرده است.

چاقی-و-لاغری

مزوتراپی جایگزینی برای لیپوساکشن

مزوتراپی در زمینه تناسب اندام به عنوان جایگزین مناسبی برای اعمال جراحی مثل لیپوساکشن می‌تواند به کار برود. با مزوتراپی می‌توان چربی شکم، چربی‌های موضعی کنار ران و پهلو و غبغب را از بین برد. با کشف دارویی که حل‌کننده چربی است محققان متوجه شدند با تزریق آن در بافت چربی، چربی حل می‌شود و از بین می‌رود ولی برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید دوزهای زیاد از این ماده استفاده شود که بالطبع عوارض زیادی به دنبال خواهد داشت بنابراین فقط در نواحی کوچک باید مصرف شود. معمولا افراد چاق به دنبال روش‌هایی آسان و بی‌زحمت برای کاهش وزن هستند. این روش تاثیر غیرمعقول و معجزه‌آسا برای کاهش وزن ندارد بلکه یک تاثیر منطقی و محدود دارد.

مساله بسیار مهم در کاهش وزن به روش مزوتراپی این است که بیمار باید شاخص توده بدنی (BMI) زیر 30 داشته باشد تا بتواند از مزوتراپی در زمان چاقی موضعی استفاده کند چنانچه این عدد زیر 25 باشد، یعنی فرد وزن طبیعی دارد و نیازی به رژیم غذایی ندارد و اگر این عدد بین 25 و 30 باشد بیمار باید در کنار رژیم غذایی از روش مزوتراپی استفاده کند.

در کاهش چربی به کمک این روش کوچک‌کردن غبغب معمولا بهتر از دیگر نقاط بدن جواب می‌دهد. باتوجه به نوع کاربرد مزوتراپی در درمان، مدت زمان لازم برای مشاهده آثار درمان فرق می‌کند، مثلا در ریزش موی مردانه معمولا با شروع درمان مزوتراپی در کنار دیگر روش‌های درمانی پس از 6 ـ 5 ماه نتایج قابل مشاهده خواهد بود که این نتایج شامل رویش موی جدید نیست در واقع در درجه اول نقش پیشگیری از ریزش مو را دارد و در حدود 30 ـ 20 درصد روی روند استحکام مو، رشد مو و حالت‌گیری مو تاثیر خواهد داشت. همچنین می‌تواند چربی زیاد موی افراد را کاهش دهد.

نتایج درمان در افرادی که ریزش موی آنها ناشی از رژیم‌‌های غیراصولی و سخت است، ماندگار خواهد بود، چون علت ریزش مو برطرف شده ولی چنانچه این ریزش بر اثر عواملی باشد که همیشه با بیمار باشد و از بین نرود باید تا آخر عمر از روش مزوتراپی استفاده کند تا ریزش مو شروع نشود، مثل ریزش موی هورمونی.

در کاهش چربی‌های اضافه بدن معمولا آثار درمانی بعد از حدود 10 ـ 5 جلسه قابل مشاهده خواهد بود و نتایج درمانی در کاهش وزن تا زمانی باقی خواهد ماند که فرد رژیم غذایی خود را ادامه دهد.