ارائه دهنده بهترین خدمات زیبایی پوست و مو و لاغری

زیبایی پوست

     زیبایی پوست

داشتن پوستي سالم، شفاف و زيبا کار سختي نيست، اما از آنجا که ما انسان ها فقط به دنبال راحت ترين راه هستيم، نه مؤثرترين راه، دستيابي به پوستي با اين مشخصات، تبديل به آرزويي دست نيافتني براي بسياري از افراد، بخصوص بانوان شده است. مشکل اصلي بسياري از آنان اين است که شناخت کافي از پوست، ساختمان آن، نيازهاي اصلي و تقويت کننده هايش ندارند.برای این که بتوانیم پوستی زیبا داشته باشیم چند راز زیبایی پوست را با شما درمیان می گذاریم.

 

چین و چروک را از بین ببرید

بوتاکس

موهای زائد را کاهش دهید

b13

تزریق بوتاکس: برطرف کردن چین و چروک های پیشانی و خطوط عمیق پوستی مانند دور چشم و خط خنده با تزریق ژل و بوتاکس، حجیم کردن لبها با تزریق ژل.

این نکته که ستارگان هالیوودی هرگز از بالا رفتن سن و از دست دادن طراوت پوست خود ترسی ندارند؛ سوال برانگیز است. بسیاری از مردم خواهان دانستن راز پوست زیبای آنها هستند. ما در اینجا پاسخ این سئوال را فراهم کرده ایم  و یکی ازاین رازها را با شما در میان می‌گذاریمهمچنین کاهش چین و چروک با دستگاه لیزر

تکنولوژی IPL: از بین بردن  موهای زائد توسط لیزر  طرفداران بسیار زیادی دارد  چون یکی از شیوه های از بین بردن مو  به روش بسیار ساده و اسان است و نتیجه بهتری می دهد و این از بین بردن موهای زائد توسط لیزر از پیشرفت تکنولوژی کنونی است که طرفداران پر و پا قرصی دارد

افزایش روزافزون مخاطبانی که در جستجوی روش‌های بهتر، راحت‌تر، سریع‌تر، با تأثیر بیشتر و غیرتهاجمی‌تر کاهش موهای زائد هستند منجر به گسترش بهره‌ گیری از تکنولوژی‌های مختلف از جمله سیستم‌های بر پایه نور هستند. بطوریکه از سال ۱۹۹۶ کاهش موها به کمک این سیستم ها (لیزرها، IPL ها و (elight به شدت گسترش یافته است.

آیا IPL همان لیزر هست؟…

جوش و جای جوش را ز بین ببرید

لیفتینگ

پوست اندازی کنید

پاکسازی

لیفتینگ صورت با لیزر

جوانسازی و لیفتینگ صورت با دستگاه رادیو فرکونسی (RF)

رطوبت و آبرسانی پوست با میکرودرم و به تدریج پوست اندازی کنید

کک و مک و خال و تیرگی دور چشم را کاهش دهید

RF

دریچه ها ی پوست را ببندید

لیزر صورت

درمان لکه های پوستی و کک و مک با دستگاه RF

برطرف کردن منافذ پوست با میکرودرم و لیزر

زیبایی-پوست-4